Muschii umarului anterior (fata)


Stati in pozitie verticala cu picioarele alipite, spatele drept si mainile intinse usor in fata, tinand cate o gantera in fiecare mana. Din aceasta pozitie inspirati si ridicati mainile la nivelul umerilor, avand in acelasi timp grija sa nu indoiti coatele. Mentineti timp de 2-3 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate in asa fel incat sa fie in aceeasi linie cu umerii, asezati-va talpile pe mijlocul cordoanelor elastice si tinand mainile pe langa corp apucati fiecare maner al acestora. Expirati si ridicati usor mana dreapta in fata pana la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2 secunde, inspirati si reveniti la pozitia initiala, pentru a executa aceasta miscare si pentru cealalta mana. Repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii si asezati-va talpile pe cordoanele elastice. Apucati cu fiecare mana manerul din partea opusa, descriind in acest fel cu ajutorul cordoanelor elastice un X in dreptul genunchilor (mana stanga trebuie sa fie relaxata, pe langa corp, iar mana dreapta trebuie indoita iar trebuie sa fie in dreptul taliei). Expirati si din aceasta pozitie ridicati usor mana dreapta pana la nivelul umarului. Mentineti timp de 2 secunde, inspirati si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 10-12...
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate asezati talpa piciorului stang pe cordoanele elastice apucand fiecare maner cu cate o mana, astfel incat mana dreapta sa fie la nivelul bazinului, iar mana stanga ridicata in fata la nivelul umerilor (lungimea cordoanelor elastice trebuie distribuita in asa fel incat cea mai mare parte a cordoanelor sa se afle in partea stanga). Din aceasta pozitie expirati si ridicati mana stanga indoind cotul intr-un unghi de 90 de grade. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati pentru cealalta mana.
Stati in pozitie verticala cu piciorele departate in asa fel incat acestea sa fie in linie dreapta cu umerii si asezati talpile pe mijlocul cordoanelor elastice apucand cu fiecare mana cate un maner (mainile trebuie sa fie pe langa corp). Din aceasta pozitie expirati si ridicati mainile in fata pana cand acestea ajung la nivelul umerilor. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie la acelasi nivel cu umerii, asezati-va talpile pe mijlocul cordoanelor elastice si apucati cate un maner cu fiecare mana (mainile trebuie sa fie la nivelul bazinului, in fata). Din aceasta pozitie inspirati si ridicati manile pana la nivelul gatului tinanad coatele indoite si mainile lipite de corp. Expirati si ridicati coatele pana in momentul in care acestea ajung la nivelul capului, mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu picioarele usor departate astfel incat sa ajunga in linie cu umerii, asezati-va talpile pe mijlocul cordoanelor elastice si apucati cate un maner cu fiecare mana, tinand mainile intinse deasupra capului. Din aceasta pozitie inspirati si indoiti coatele pana in dreptul umerilor. Mentineti timp de 2 secunde, relaxati, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu piciorul stang in fata si piciorul drept usor in spate, infasurati coarda elastica in jurul piciorului stang, prinzand cu mana stanga ambele manere (coarda trebuie sa fie intinsa pe linia spatelui si cotul indoit in fata). Din aceasta pozitie expirati si incercati sa indreptati mana stanga punctand inspre tavan. Mentineti timp de 2 secunde, relaxati si repetati de 10-12 ori pentru fiecare mana.
Stati in pozitie verticala si asezati piciorul drept in fata, iar piciorul stang usor in spate, tinand spatele drept. Treceti cordoanele elastice pe sub talpa piciorului stang si apucati manerele cu ambele maini in spate, in dreptul capului (coatele trebuie sa fie indoite in exterior). Din aceasta pozitie expirati si trageti de cordoanele elastice indoind mainile. Mentineti timp de 2 secunde si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate in asa fel incat acestea sa fie in linie dreapta cu umerii. Apucati cu mana dreapta unul dintre capetele cordoanelor elastice si ridicati mana deasupra capului, in vreme ce cu mana stanga apucati celalalt capat al cordoanelor elastice si pozitionati mana in asa fel incat tricepsul sa fie in linie dreapta cu restul corpului. Expirati si trageti de cordoanele elastice in sus indreptand mana dreapta. Mentineti timp de 2 secunde si reveniti la pozitia initiala. Repetati si pentru cealalta mana.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii umarului anterior (fata)