Muschii umarului anterior (fata)


Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat sa fie in linie dreapta cu umerii. Pozitionati mana dreapta in fata la nivelul soldurilor iar mana stanga in spate la acelasi nivel si apucati cu mana dreapta unul dintre manerele cordoanelor elastice. La o distanta de cativa centimetri apucati cu mana stanga cordoanele elastice. Din aceasta pozitie trageti mana dreapta in partea dreapta intinzand cordoanele elastice. Mentineti 2 secunde, reveniti in pozitia initiala si repetati pentru cealalta parte.
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, iar mainile ridicate la nivelul umerilor tinand coatele indoite. Din aceasta pozitie apucati care un capat al cordoanelor elastice, expirati si trageti de cordoane intinzand mainile. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti in pozitie initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie in linie dreapta, ridicati mainile si indoiti coatele intr-un unghi de 90 de grade si prindeti cu fiecare mana cate un maner al corzii elastice. Expirati si trageti in lateral de capetele corzii elastice intinzand mainile. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti in pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu picioarele departate in asa fel incat sa fie in linie dreapta cu umerii infasurati cordoanele elastice dupa fiecare picior. Apucati cu fiecare mana cate un maner si ridicati-le pana la nivelul barbiei, tinand coatele ridicate, punctinad spre tavan. Din aceasta pozitie inspirati si indoiti genunchii pana in momentul in care fesele ajung sa fie paralele cu solul. Expirati, reveniti in pozitia initiala si repetati de 8-10 ori.
Stati asezati pe mingea medicinala cu talpile pe sol, si din aceasta pozitie lasati fesele sa alunece usor fesele pana cand ajungeti sa va sprijiniti spatele de minge. Pozitionati mainile desupra cefei si tineti coatele indoite in exterior. Din aceasta piozitie expirati si incercati sa va ridicati usor trunchiul. Mentineti 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati pastrand o miscare continua.
Stand in pozitie verticala si cu spatele drept intindeti mana stanga in partea dreapta. Din aceasta pozitie cu ajutorul mainii drepte apucati cotul stang si trageti spre partea dreapta cat puteti de mult. Mentineti timp de 10-15 semcunde si repetati pentru cealalta mana.

Pagini

Subscribe to RSS - Muschii umarului anterior (fata)