Triceps


Target: muschii spatelui, cvadriceps, deltoizi si triceps Pozitia initiala Stati pe covorul medical, pe sezut cu picioarele alipite si intinse in fata, in vreme ce trunchiul trebuie sa fie sustinut cu ajutorul mainilor, avand coatele indoie intr-un unghi de aproximativ 90 de grade. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie incercati sa va ridicati usor trunchiul si coapsele cativa centimetrii de la sol. Mentineti timp de 30 de secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati intre 1-3 minute. Echipamente Covor medical
Target: muschii deltoid anterior si triceps Pozitia initiala Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate si mainile incrucisate in fata. Desfasurare exercitiu Din aceasta pozitie asezati palma stanga peste cotul drept si incercati sa intindeti mana dreapta spre partea stanga. Mentineti timp de 10-15 secunde si repetati de cate 2 ori pentru fiecare parte.
Stati pe covorul medical cu fata spre sol, sprijinindu-va greutatea corpului pe palme si degetele de la picioare. Expirati si incercati sa va ridicati usor trupul intinzand mainile (fara a desprinde insa palmele de pe covorul medical). Dupa ce ati executat aceasta miscare, ridicati mana stanga si rasuciti-va trupul in partea dreapta . Reveniti la pozitia intiala si repetati de 10-12 ori.
Stati in picioare, inclinati usor trunchiul in fata si tinand in fiecare mana cate o gantera pozitionati-le la nivelul stomacului. Din aceasta pozitie expirati si intindeti mainile pe langa corp. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti la pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala cu piciorul stang in fata si piciorul drept usor in spate, infasurati coarda elastica in jurul piciorului stang, prinzand cu mana stanga ambele manere (coarda trebuie sa fie intinsa pe linia spatelui si cotul indoit in fata). Din aceasta pozitie expirati si incercati sa indreptati mana stanga punctand inspre tavan. Mentineti timp de 2 secunde, relaxati si repetati de 10-12 ori pentru fiecare mana.
Stati in pozitie verticala si asezati piciorul drept in fata, iar piciorul stang usor in spate, tinand spatele drept. Treceti cordoanele elastice pe sub talpa piciorului stang si apucati manerele cu ambele maini in spate, in dreptul capului (coatele trebuie sa fie indoite in exterior). Din aceasta pozitie expirati si trageti de cordoanele elastice indoind mainile. Mentineti timp de 2 secunde si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, iar mainile ridicate la nivelul umerilor tinand coatele indoite. Din aceasta pozitie apucati care un capat al cordoanelor elastice, expirati si trageti de cordoane intinzand mainile. Mentineti timp de 2 secunde, reveniti in pozitie initiala si repetati de 10-12 ori.
Stati in pozitie verticala cu picioarele alipite si spatele drept. Din aceasta pozitie treceti cordoanele elastice in spate, tinand cu mana stanga unul dintre capete la nivelul taliei si cu mana dreapta celalalt capat la nivelul urechii, avand cotul indoit. Expirati si trageti de cordoanele elastice intinzand mana dreapta. Mentineti timp de 2-3 secunde, reveniti in pozitia initiala si repetati de 10-12 ori.
Stand in pozitie verticala si cu spatele drept intindeti mana stanga in partea dreapta. Din aceasta pozitie cu ajutorul mainii drepte apucati cotul stang si trageti spre partea dreapta cat puteti de mult. Mentineti timp de 10-15 semcunde si repetati pentru cealalta mana.
Pozitionati zona tibiilor pe mingea BOSU si tinand spatele drept incercati sa va ridicati usor pe coate pana in momentul in trunchiul dumneavoastra este paralel cu solul. Incercati sa mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru inceput stabilind un timp de 2 minute.

Pagini

Subscribe to RSS - Triceps