BOSU


Cu totii ne dorim un corp de invidiat cu forme perfecte, bine conturate, insa pentru ca acest lucru sa fie posibil nu este de ajuns doar sa mancam sanatos si echilibrat, ci si sa urmam un program de exercitii fizice. Mai mult decat atat, in afara faptului ca ne ajuta sa ne pastram in forma, aceste exercitii au menirea de a imbunatati functionarea sistemului cardiovascular, precum si flexibilitatea si rezistenta musculara. Exercitiul numarul 1 Target: muschii picioarelor, muschii laterali abdominali Stati in pozitie verticala cu mainile pe langa corp, spatele drept si piciorul stang pe...
Tip exercitiu
Pozitionati spatele pe mijlocul mingii BOSU si usor ridicati mainile si picioarele de pe sol, continuand sa respirati normal. Daca in timpul acestui exercitiu experimentati orice fel de durere sau dificultati de respiratie, este recomandat sa va opriti imediat.
Pozitionati-va spatele aproape de centrul mingii BOSU si indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade. Din aceasta pozitie, tinand mainile drepte in fata ridicati trunchiul cat puteti de mult. In cazul acestui exercitiu este recomandat sa va ridicati cat mai incet.
Pozitionati piciorul drept pe mingea BOSU si ridicati piciorul stang de pe sol. Mentineti aceasta pozitie timp de 10-15 secunde si repetati pentru celalalt picior.
Pozitionati zona tibiilor pe mingea BOSU si tinand spatele drept incercati sa va ridicati usor pe coate pana in momentul in trunchiul dumneavoastra este paralel cu solul. Incercati sa mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru inceput stabilind un timp de 2 minute.
Initial pozitionand ambii genunchi pe mingea BOSU, incercati sa ridicati genunchiul drept pana in la nivelul soldului, apoi incet ridicati si intindeti mana stanga, tinand spatele drept. Mentineti acesta pozitie timp de 30-60 de secunde.
Stati intins pe spate si cu talpile pozitionate pe mingea BOSU, tinand picioarele departate. Din aceasta pozitie ridicati-va usor fesele si trunchiul si mentineti timp de 30-60 de secunde. Atentie insa sa nu va ridicati si umerii sau gatul, precum si a pastrati o pozitie drepta a zonei superioare a spatelui.
Pozitionati-va genunchii pe mingea BOSU si sprijinindu-va pe coate ridicati-va pana cand trunchiul este paralel cu solul. Tineti spatele drept si incercati sa mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru inceput stabilind un timp de 2 minute.
Pozitionati-va genunchii pe mingea BOSU si cu fata spre sol, incercati sa va ridicati sprijinindu-va pe maini si tinand spatele drept. Mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru incerput stabilind un timp de 2 minute.
Pozitionati-va zona tibiei pe mingea BOSU si cu fata spre sol, ridicati-va cu ajutorul mainilor tinand spatele drept. Incercati sa mentineti aceasta pozitie cat mai mult cu putinta, pentru inceput stabilind un timp de 2 minute.

Pagini

Subscribe to RSS - BOSU